2011年11月4日金曜日

To my fans and friends / ファンの皆様へ

The exhibition was ended with a great success.
I would like to thank you all.
I'm very happy to see and talk with you.

All of your words and smiles have gleatly encouraged me having physical and mental illness.
Every time I see and talk with my fans, I think I try to continue to creat pop-ups slowly but with love.

Although, I couldn't held the exhibition nor creat works without my husband's support.
With my husband, I think I want to creat pop-ups and hope that our works will be enjoyed by all.

Thank you so much.

HIROKO


展示会は大盛況のうちに終わりました。
本当にありがとうございます。
ファンの皆様に直接お会いし、お話できたことは大変幸せに思います。

皆様のあたたかいお言葉や笑顔は病で弱気になっている私にとって、とても大きな力になりました。
ファンの皆様とお会いし会話するたびに、私はポップアップ制作をゆっくりでも愛をこめて続けようと思っています。

しかしながら、今回の展示会もポップアップ制作も主人のサポートが無ければ私には成し得ることが出来ませんでした。
主人とともに、皆様に楽しんでいただけるようなポップアップ作品を作っていきたいと思っています。

ありがとうございました。
HIROKO

*****
pop-up artist HIROKO
(profile)
(official blog)
(official facebook)
(official youtube)

1 件のコメント:

  1. Hello Hiroko,

    I just got your book couple days ago. I've started the "merry go around" card. However, I'm looking forward to see your second book!:)

    ps.In the book, there's a"accessories" part, but there's no tutorial for it. Will you include the tamplate in your second book?

    Hope you're well.

    Teresa from Canada

    返信削除